Формування національної свідомості та виховання всебічно розвиненої особистості у позашкільному навчальному закладі буде ефективним за умови особистісно зорієнтованого навчання і виховання, взаємодії між учасниками навчально-виховного процесу; психолого-педагогічної підтримки та емоційного комфорту творчої особистості дитини в процесі індивідуальної, групової і колективної діяльності; раціонального відбору засобів, методів та способів освітньої діяльності з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей вихованців; систематичного використання інтерактивних технологій навчання і виховання; використання інформаційно-комунікативних технологій. Саме ці основні компоненти технологій формування національної свідомості та виховання всебічно розвиненої особистості у процесі навчально-виховної діяльності представлені у досвіді роботи керівника гуртка «Лозоплетіння» Сабадин Таїсії Анатоліївни. Практичне значення досвіду: матеріали досвіду роботи керівника гуртка «Лозоплетіння» Сабадин Таїсії Анатоліївни рекомендуються для використання у практичній діяльності керівників гуртків, творчих об’єднань позашкільних та загальноосвітніх закладів.
Завантажити портфоліо http://dfiles.ru/files/sfy6tit2j